Search This Blog

Monday, August 8, 2011

Suicide is painless

קרה ונחשפתם לגמרי במקרה לאתר הסמי-ארוטיקה suicide girls, או לאלו המאותגרים שפתית- 'עלמות חמד השמות קץ לחייהן'. קרה, לגמרי במקרה. כולנו אזרחים מהשורה הראשונה, מפגינים, מצביעים, משתתפים בעצומות, אבל המודעות הקופצות האלה- שהן כלל לא באשמתכם, הובילו אותכם למקום כלל אינו ראוי. ימח שמן של ההודעות הקופצות הידועות בשמן 'פופ אפס'!!! מקום נבזי שיש לגנות! אז קרה. אז כבר נחשפתם לתמונות הזוועה הללו.. אז אם כבר, עשיתם חקירה כדי לבדוק אם זה אכן אתר שטני עם תכנים מהמעגל השלישי של התופת. אכן דברים קשים מנשוא.

גם במידה ולא נחשפתם, הנה סניק פיק!
כזה בקיני גמאני רוצה!!

כ
מה גדול ועוצמתי החטא!!!!


הזוהמה!!!!

קיצר, בעבר, בימי משבר קשים, שקלתי גם להצטרף לקהילת האינדי- מתפשטות אינטרנטיות. אחרי שקראתי את התקנון אלף אלפי פעמים הבנתי את מה שנוגע גם לפייסוק; הצילומים הם אלמותיים,התמונות המעורטלות הן הרכוש שלהם (או שלו, במקרה של צוקרברג שבטח רק בוהה באוסף הפרטי שלו...), זה אומר שגם כאהיה סבתא נוראאאאאא זקיינה, אני אאלץ לשאת את המחשבה שהזאטוטים שלי אולי מצאו תמונות שלי בצעירותי בלבוש מינימלי. מרד. אז ויתרתי. אז לא אהיה חלק מהזוהמה הנוראית הזו.

כיום בחיפושים אחרי אלבומי מוזיקה מרגשים, אחרי שאתמול נחשתי לSmall Change המצויין של טום וייטס, החלטתי לשוב למקורות שורשיים יותר ולהאזין לאחד המוזיקאים האהובים עלי, מיינארד ג'יימס קינן. הבחורצ'יק פעיל במלאנתלפים הרכבים כמו Tool, A Perfect Circle, Pucifer שם הוא מפגין יכולות ווקאליות מהגבוהות שנחשפתי אליהן בעולם הרוק ה'אפל'...

קיצר, מצאתי את זה:

מבינים?!?! הוי מרד אלור. ויתרתי על קריירה בתור מתפשטת/מראיינת/גרופית. מה חבל. נראה שהעתיד נמצא באוניברסיטת קורנל בלימודי תואר שני ל- Science Communications... או בברקלי. בכל מקרה, אני בטוחה ששם יהיו יותר ילדים טובים ופחות מקועקעים. מה חבל.

נשיכות
~Toot

1 comment:

  1. Suicide is Painless (M.A.S.H Theme):
    http://www.youtube.com/watch?v=4gO7uemm6Yo

    ReplyDelete