Search This Blog

Monday, May 23, 2011

סטריט ארט פוראבר

מחפשת עבודה בתחום הפאקינג קראייטיב לפני שאני פונה לזנות (או מלצרות, יחי ההבדל)... הייתי באירוע הגראפיטי בנמל יפו והיו שם כמה חברה שעשו אחלה סטריט ארט. אני עדיין טוענת שזו המכנה עצמה 'שורטי' קצת גנבה קווים מאודרי קאווסאקי.

מצא את ההבדלים. 'שורטי' ואודרי.

אבל שוב- who cares. אני בדרך כלל לא מאמינה בדיסטאנס. זה חל גם על מרצים ועל מיני אנשים שיש להם איזה תאג מפגר של VIP (שלדעתי זה המצאה ישראלית של שרוליק וכנופייתו), או שחושבים שהשמש זורחת להם מה&^%$$. קיצר, ניגשתי לאחד מהם, לא זוכרת מה שמו, אבל הוא נראה כמו אחד מהגורילאז והזכיר לי חבורות קודמות שנהגתי להתרועע עימן. שאלתי במילים אלו ממש 'איך אני עושה סטריט ארט בלי לוותר על החיים שלי?'. הרגשתי כמו איזה ילדה בתיכון עם התשובה הממש לא יעילה שלו- "מחפשים קיר חוקי ומציירים". באמת חבל שלא באתי עם מחשוף יותר נדיב, אולי הייתי מקבל תשובה טיפה יותר רצינית.

גורילה יקירי, מכרתי את נשמתי ללימודי תשקורת. אני לומדת מקצועות משעממים כמו הגלות (לדוגמא, 'התנהגות צרחנים', עיצוב- מוצר- תוכן- וידיאו- מגה- פוקימון- אינטרנטי- קראייטיבי-אמו') ואתה רוצה להגיד לי שבזמן שהחלפתי את הסקאצ'בוק ועטי העיפרון במשהו שמסתבר ש-160 סטודנטים (חלקם הגדולים לא הגאונים של דורנו) יכולים לעשות, אתה קישקשת על קירות לא חוקיים. בעסה לי. הייתי צריכה לקשקש כל חיי על קירות ביצפר. והייתי צריכה לקשקש לך על הפרוצוף המתנשא ולהעיר לך על הסקיני ג'ינס שלא מחמיא בכלל לחבילה המיקרוסקופית.

Murdoc מה'גורילאז' אחרי מדידת החבילה המיקרוסקופית, נוכח לגלות שהיא עדיין מיקרוסקופית.

מתבאסת ממש. ממש. אולי באמת טוב שלא נשארתי עם החבורה הונדליסטית, אבל הזרם הזה סוחף אותי לביוב.

טוב שיהיה

יאללה

תותים לנצח^^

~Too00t

No comments:

Post a Comment