Search This Blog

Sunday, July 3, 2011

תזונה היום!



היום אכלתי ארבע אוריאו
ו- שתי כוסות קפה (הידוע בשמו, הבשר השחור. אוכל לכל דבר ומזין ביותר)

עבור המוח אני משתדלת להאכיל אותו בהרבה זבל כמו Calming computer ו-Engaging ubicomp. לא יכלו פשוט לקרוא לקורס הזה 'איקי פריקי אינטרנט ומחשבים זה שיקי'. מסתבר שהשם היה תפוס והבחורים החליטו להיצמד ל-'פלטפורמות מדיה אינטראקטיביות'. intguing. מתוך מחשבה ששמות ארוכים הופכים את הקורס לרלוונטי יותר ומעמיק יותר. אולי פשוט לקרוא לו 'סופרקאליפאג'ליסטיקאקספיאלידושס', אני בטוחה שהקורס יכפיל את חשיבותו בכמה וכמה.

עלי להודות שהנושא אכן מעניין ורלוונטי, לי לפחות, אבל מחשבים שעושים taking place במקום אנשים הופך אותנו לגופים מנוונים שרוצים אוכל שעשוע ושינה. מה שנכון לפעמים ברוב המקרים. אני מבקשת להוסיף לצ'קליסט גם פארק מים והופעות רוק וart supplies וטיולים בגלריות וספרים שמנמנים וטיפוסי הרים ולימודי אומנויות לחימה. המממ. יתכן ואני חייזר.
חיבוקי

בינתיים, אני ניזונה מאיביי, ה-BFF האינטרנטי שלי.... ממצינים לי כמה כירבולים בwishlist

Flowy top by Calvin Klein
מרד, מיי אינטרנט איז ביינג איי ביצ'.... לא משתף פעולה. זה רמז עבורי לשוב לחרישה
תותים פוראבר
~Toot

3 comments:

  1. חיבוקי מזכיר את הסיפור על האריה שזוג שיחרר לחופש אחרי ששנים גר אצלם בבית.כשהם שחזרו לראות אותו, הוא קפץ עליהם משמחה ( וזה החלק שלא מראים ) הוריד להם את הראש .
    כמוהו ,חיבוקי חמוד מאוד עד שבאים לראות אם הוא זוכר מי אנחנו ומוריד לנו את פלג הגוף העליון ברגע שאנחנו פותחים ידיים לחיבוק.
    ראו הוזהרתם ממקקים גדולים.

    ReplyDelete
  2. איקי פריקי אינטרנט ומחשבים זה שיקי - i rolled from laughter when i read this line .hilarious

    ReplyDelete
  3. איזה תגובה כיפית!!! מסתבר שאני מצחיקה עוד אנשים חוץ מאת ההורים שלי.. חשבתי שהחבר שלי צוחק מתוך נימוס!!! תודה לך חמודה!!!

    ReplyDelete