Search This Blog

Thursday, July 14, 2011

דברים שצריך


אז מסתבר שאני בחורה של מועד ב'. Shit happens. אז החלטתי לרכוש כמה דברים שיעודדו את רוחי וימנעו ממני לחפש את העץ הגבוה ביותר והחבל האימתני ביותר ולראות כיד אני מתמזגת בינים. אחת מהרכישות שאני מחכה להן יותר מכל זה ספר סקיצות עם ריח כיפי של דפים שמחכים שאני אמלא אותם. הייתי רוצה נורא להעלות ציורים מספרי סקיצות קודמים אבל הכרטיס זיכרון של המצלמה שלי התפלח לו על ידי שותף קודם וחביב ביותר. לכן אני מצלמת עם הפלאפון הפצפון והמירס סטייל. מאחר וכולם עברו לסמארטפון ושלי עדיין לא כזה סמארט יש לו איזה גלגל או שניים להמציא.
אבל אכן יש לי כמה יצירות שהשלמתי לאחרונה, החוסר בהשראה לעיתים נובע ממחסור בספר סקיצות כיפי. עד לפני שנתים הייתי ישנה איתו בכל לילה, בלי צחוק ומעיינת בו לפני השינה. עד שמילאתי את כל הדפים. יש לי אוסף של איזה שלושה בבית, כל אחד נושא האיזור ה100 דפים שמתארים תקופות פוריות ומלאות השראה וגם כאלה שהן סתם מאולצות.
החלק הכי מוזר בציור הוא שהוא נראה שונה לחלוטין בעת היצירה וכאשר אני מסיימת אותה. לוידעת לגבי מציירים אחרים אבל כשאני מציירת אני לא מרגישה כלום, אני לא רואה ציור מולי, לא מרגישה שאני מציירת, סוג של אוממממ, אני סתם בוהה ונתנת לעיפרון/מכחול/עט לבטא את שלו. זה חלק מהכיף...
לאחרונה בא לי יפן. בעיקר בגלל הבחור הזה
חמוד, לא?
ובגלל הדרך המיוחדת שלו להסריט חלומות ביזאריים לסרטים. מכירים את זה כשאתם קמים בבוקר אחרי חלום הזוי במיוחד ולא מצליחים להסביר מה בדיוק ראיתם? נראה לי שלמר מיאזאקי הייתה אותה בעיה הוא רק החליט ליצור לאותו חלום עולם תואם. כלומר זה לא החלום שמוזר ופסיכודלי, זה העולם שמשעמם ואפור.
' From the movie 'Howl's Moving Castle'2004

From 'Spirited Away' 2001


עלי לציין שהאנימציה בכל סרטיו של מיאזאקי אינה נופלת גם באי השימוש בתלת מימד או באנימצית מחשב מסורבלת ואני יעדיף את סרטיו על כל סרט מצוייר אחר בלי לחשוב פעמיים בכלל.
התוצאה:

מתנצלת מעומק ליבי על האיכות הזוועתית.
מחכה שהסקצ'בוק יגיע מהר
תותים פוראבר
~Toot

No comments:

Post a Comment