Search This Blog

Thursday, June 16, 2011

תקופת מבחנים

צמד מילים לי עבורכם: מרד אלור.
צמד מילים נוסף: סקרה בלו.
צמד מילים שלישי: קל דומאז'.

אלו הן קללות בצרפתית. כפי שציינתי בטוויטר שלי- איני דוברת צרפתית, אלא רק מקללת. אני גם מנסה לא לקלל בשפות שאני למעשה מדברת כמו עיברית ואנגלית, כדי לא לפגוע בקארמה (בתקווה שהיא לא מצליחה להבין צרפתית- שפה עם איזה 24 הטיות זמן, והכל כדי להזמין קפה אולה ופא-אה-שוקולאט בבולנז'רי- שוב, מרד). כדי להפיץ את הבשורה רבת החשיבות הזו הנה וידאו קצר המלמד לקלל בצרפתית:

הכל בשביל הקארמה. מה שכנראה אומר שאני אהיה גמל שלמה בגלגול הבא
smile dude

הסיבה לכל הקללות בג'יבריש (אם יסלחו לי אזרחי ארץ המקרון, הצרפתים) והדיבורים הרחבים על קארמה הם כי אני בעיצומה של תקופת מבחנים. כפי שציינתי הנ"ל; מרד אלור.
המבחן הבא שלי הוא בחסות הממתק היומי שלי מישראל מפי ד"ר גיא בכור המלמד תקשורת בעולם הערבי, או פשוט כמה לייקים אני מצליח לאסוף בדף שלי בפייסבוק או שבני הדודים שלנו סקרנים ומפנטזים יומם וליל על תל אביב וחוקרים אותה בזמנם הפנוי כי הם אינם בעיצומה של מהפכה או משו. כפי שהוא ציין יפה באחת ההרצאות 'כשהבטן ריקה אין זמן למהפכות' אז אני משיבה שאומנם נכון. אבל בוא לא נסטה מהעובדה שאלו לא בדיוק מדינות המייצגות דמוקרטיה נאורה לצערי. באיראן אפילו להקת אינדי רוק נחשבת כ'פעילת מחתרתית חריפה'.
אציין שאיני מבקרת לרעה את הגישה האופטימית וההומניסטית של הד"ר בנושא ההתעניינות ההולכת וגוברת ונושאי העיניין שלפתע מוצאים את מקומם 'במרכז העניינים'. אני רק מציעה שלא נשכח את המציאות שאנו חיים בה ואת הסיבה שאנחנו סוג של באיום קיומי.

ובנימה אופטימית זו אני אשגר את השיר שנתקע לי בראש היום וכנרהא יתנגן לי באימון הבא שלי. למי שלא מכיר: אנימל קולקטיב עם אחד הקטעים האלקרוניים הטובים ביותר ששמעתי. נראה לי שאני אחראית לכל ה-5 מיליון צפיות ביוטיוב...

שיהיה תותים פוראבר
~Toot

No comments:

Post a Comment