Search This Blog

Wednesday, June 22, 2011

Short musical brief

מוזיקה זה. זה ביולוגיה סינתוז פיזי והתשובה לשאלה מדוע אנחנו פה (יש שיטענו 42, אני חולקת, בדקתי).
תמיד התחשמק לי לנסות למספר באופן כרונולוגי את רשימת האלבומים שלי... אני עדיין רוכשת אלבומים, אני עושה את זה מחנויות מיוחדות המוכרות דיסקים ואלבומים. מוזר אה?
1. Backstreet Boys- Millenium לא מתביישת להודות שאני אפילו מתרגשת לשמוע אותם (במקרה) ואני מתפלאה לראות שאני עדיין זוכרת את המילים. לא את הריקודים. לא הייתי מאלה...
2. Dido- No Angel הוי נוסטלגי. כולם קנו את אמינם אז. אבל היום לא הייתי רוכשת אלבום כזה כי היא חוזרת על עצמה ומונוטונית וזה מעצבן! אבל היא חביבה ואני חשתי אונגארדית בגיל 12^^
3. Red Hot Chili Peppers- Californiacation כיפי. הקשבתי לו המון. המון. אם הייתי יכולה אז לשתות את האלבום הזה היה לי כיף. מה שכן התביייייייסתי לגמרי כשהם ביטלו את ההופעה בארץ. אל תבואו ביצ'ס.
בשלב זה אחי נסע לו לטייל בעולם והשאיר לי את אוסף הדיסקים שלו. זהב טהור... אז אני אנסה לדרג את אלה האהובים עלי שהקשבתי עליהם באמת כמו ילדה שאין לה חיים והיא הופכת להיות מיניפריקית עם שיניים חדות.

4. Pearl Jam- Ten אין כל כך מה להרחיב בנושא. אחלה להקה. גראנג' זה התשובה לסכסוך ערבי פלשתיני. יש אנשים שטוענים שזה האלבום היחיד הטוב שלהם. קצת קשה לי לנקוט עמדה כי לא ממש התמקדתי באלבומים אחרים. אני אודה בעובדה שאחרי Ten קשה להתייחס לכל אלבום אחר ברצינות ולהעניק לו צומי.
(אדי ודר והחבר'ה משחקים אותה מוסקטרים)

5. K's Coice- Cocoon Crash
(הילד מלמעלה "בואו ננסה לעשות את הדבר הזה מ'חתול תעלול')

6. Live- Throwing Copper. אולי לא כולם מכירים, אבל שווה. אני מגדירה אותם בתור 'רוק אוהב בלי נטיות היפיות'. הסולם שלהם יהודי שזה תמיד פלוס.

7. Counting crows- August and Everything Else האזנתי לאלבום הזה בלופים מלופלפים שמתלפלפים להם ועילעלתי בחוברת הקטנה (עם דפים, זה לא מאובן!) עד שהיא כמעט התפוררה...
8. Paradise Lost- Draconian Times אר... טוב אני לא ארחיב כי אני מתחילה להשתעמם... אז פה התחילה התקופה השחורה של. Followed by להקות מטאל מסוגים שונים שאף אחד לא מכיר או שרק כמה סקנדינבים שיכורים מכירים אבל רק כשהם שיכורים. אבל חלק מהפלייליסט שלי התאפיין במרלין מנסון קריידל טול ניין אינצ' ניילס. יופי טופים כאלה. אחר כך התגלגלתי לסינגר-סונגרייטר החל מטורי איימוס שהייתה האהובה עלי ליאונרד כהן החמודי וג'וני קאש החמודי גם הוא.^^ נראה לי שהגדול ביותר וא ניק קייב. לדעתי הוא החמודי ביותר. קטע...

תותים פוראבר
~Toot

No comments:

Post a Comment