Search This Blog

Sunday, August 7, 2011

מלבד התלונות הרגילות שלי




כמו השכנים שבחוצפתם מעשנים נרגילה לא ריחנית שמסריחה את הדירה הריחנית והנעימה שלי, או הכלב של השכנים ממול שכנראה היה גסטאפו בגלגול קודם וכעת הוא לא מבין שהוא פינצ'ר ננסי... חוץ מזה הכל בסדר.
יש כמה דברים שלאחרונה שימחו אותי, סורי על הרדידות, אבל בעצם ממש לא סורי. דיווח מהשטיח האדום, על שתי נצחיות שהתנפחות להן
היורשת לבית הילטון שגידלה לאחרונה גבעה נשית באיזור הפופיק
או זאתי שגזרו אותה מימי הבוי באנד ומולין רוז'... יאמר לזכותה שיש לה קול מצויין מה שנדיר בתעשיית הפופ,
באמת חבל שהם לא מתרכזים רק בזה. כריס, חבל שלא פנית לאינדי-פופ. ככה לא היו אומרים כאלה דברים רכילותיים עלייך. טוב, נו..
וגם הניסיון להתפוצץ בתוך שמלה לא מחמיאה, או העקבים המוגזמים של לובוטין לא מסייעים למצב. סורי. אני מתנחמת בעובדה שאם היינו בתיכון עכשיו, הבלונדה הזו כנראה הייתה זורקת לי 'פריקית'. oh sweet revenge
טוב זה היה פוסט רדוד. מבטיחה לכתוב על חומר ואנטי חומר, או מה קורה למואונים שמאיצים אותם במהירות האור^^
נשיכות ותותים פוראבר
~Toot

No comments:

Post a Comment