Search This Blog

Sunday, August 21, 2011

בעניים בורקות ובידי שוט

שמחה לבשר שהייתי בראיון עבודה היום. לא שמחה לבשר על הביקורת. יתכן ואני לא רגילה לקבל תשובות שליליות, אמנם די גודלתי כנסיכה, אבל גם זאתי נסיכה ואני מרבה לגלות מה רבים קווי הדמיון בינינו.
כבר בכיתה ה' כשמאמן השחייה הציע לעלות לנבחרת, סירבתי. למה? משום שהאימונים התנגשו עם פעילויות של התנועה ורציתי נורא נורא נורא שיהיה רשום בקורות החיים שלי 'הדריכה משנה ...בלה בלה עד בלה בלה בגאווה בתנועת ה'צופים', שבט יהונתן.
כמה חבל שלא עליתי לנבחרת, נראה שאותה הדרכה עליה חלמתי מקנה לי כישורי בייביסיטר בלבד. יופי היי.
מסתבר שלא מספיק הרקע שלי בציור (בשמן, במים, בעופרת ופחם), לא בהפקה, צילום, בימוי, עריכה, ידע מוזיקלי בחליל צד, חלילית וחליל אלט, או אפילו סולפז' או אפילו אפילו הידע ה'בלתי יעיל בעליל' שלי כ'אינצקלופדיה/ספריית סרטים/התו השמיני' מהלכת' (הכינווים שהייתי מקבל בתיכון לצד 'פריקית'). כדי חס ושלום לא רוצה להצטייר כיהירה, אני מגדירה את כל אלה כ'יצירתית'.
לאחר שהאיש על כסא העור הגבוה שאל לכישורי, תוך שהוא מעיין בקורות החיים, אמרתי שאני יצירתית עד לרמת הקוקו. הוא צחק.
חה חה מצחיק מאוד.
עד כאן הכל טוב. אחר כך הוא המליץ לי על לימודי תעודה בפרסום. כי התואר זה ליופי ונומר אמן. נפלא, אני ממש צריכה ללמוד לעד, או ללמוד על דברים ש(סורי על השחצנות) שאני יכולה ללמד. זה שאני יצירתית כאילו מקנה לי את היכולת למכור פמפרס, אבל רק אחרי התואר (כי צריך למלא קורות חיים) ולימודי תעודה (כי למדתי כבר בתואר שהוא לא שווה כלום). האיש הוסיף שבגלל התכונה הנפלאה הזו 'יצירתיות', אוכל גם להיות מדריכת קייטנות.
משולשת בפרצוף.
משולשת מאוד

כבר.
לא.
מצחיק.

קוראים לי הג'וקר ואני קורבן של אי הצחקה

טוב שלא אמר- מקסימום תהיי אמא בתשלום. כיוון שכבר ויתרתי על תפקידי כאחות גדולה, או כאיזשהו סוג של אפוטרופס מטענה שזה מגדיל את היצר הפסיכולוגי שלי וגם מאופיין בתופעות לוואי כגון: קמטים, לבכות, חוסר שינה, וכו'...

מודה לגמרי שהייתי קצ עצובה כשיצאתי משם או כל הדרך הביתה ואפילו שורפות לי העיניים.
עכשיו- אני עצבנית.
הנסיכה מונונוקי התעוררה.














אמנם באמת לא בא לי לעבוד במחקרי שוק, פילוחים ולקרוא טבלאות סטטיסטיקה. אם בא לי יובש בחיים אני פשוט אשתה פחות.
ג'יזס.




















נעים מאוד, אני ג'יזס

אם המצב היה הפוך הייתי אומרת לו: טוב, ברור לך שאי אפשר לעשות כסף מחוסר טאקט, אז אולי תהיה אילם?
נחכה לראיון הבא, מעניין איזה שיריון אני אגדל עד. מבטיחה שהתשובות שלי יהיו
הכי.
לא.
קונבנציונליות.
לראיון הבא, אני באה עם שוט.


תותים פוראבר
Toot

No comments:

Post a Comment