Search This Blog

Sunday, September 25, 2011

עוד דברים שאני שולפת מהשכל

חלום מוזר נוסף שביקר אותי במהלך השבוע שעבר היה לא פחות ביזארי מזה שציינתי בפוסט האחרון.. 
חלקכם כשאתם נרדמים ועיניכם נעצמות לאיטן אתם כלל לא מעלים בדעתם על העולמות המוזרים בהם מבקר המוח הורדרד שלכם. 


כמה שניות בודדות כאשר העין במצב של REM וכבר אתם נודדים ללונה פארק בו מבקר ברוס וויליס. כך לפחות זה אצלי.

בימים בהם היו עוד כמה שיערות על ראשו

זה היה במעין מלון לזקיינים מרופט איפשהו בחו"ל.  ביקרנו שם הורי, הארנב, גור כלב מסוג 'ביסלה' שהיה בחלום שייך לארנב ואנוכי (הייתי אומרת 'עבדתם הנאמנה' שבלשון נקבה אמור להיות 'שפחתכם', אבל זה פשוט נשמע לא טוב מאחר ואני באה עם שוט מצורף...). 

בלובי המלון הכריזו שיגיעו להופעה קטנה ואינטימית אומני עבר למיניהם, שיעלו לשיר אחד או שניים ו'יבלו' עם הקהל. ביניהם ה- BeeGee's, Beach Boys כאלה... (Air Supply מישהו???). 
לפתע פתאום גם מופיע ביניהם מרילין מנסון. 

לפני
אחרי

 
מה
ה
קשר???
לא רק זה, הוא החליט להופיע עם כובע רחב שוליים עם נוצת פסיון המעטרת אותו וחליפת שלושה חלקים בצבע סגול כהה (!!!).
בריף קצר; בעקבות היותי חובבת רוק גותי ופיצי- פריקית לשעבר, חוויתי בגילאים צעירים ופעורים יותר תקופת מנסון. אני עדיין גם מעריכה מאוד את האומנות של הבחור, למרות שהיא מעט ממצה את עצמה אחרי מעט יצירות ונראית מעט כמו פורטרטים שעברו הפשטה של אליזאבת' מקגראת'. 




כפי שאתם רואים הבחורה (אליזבת', לא מרילין) מספיק קוקו-בלולו ואין צורך לפרטרט את היצירות שלה.
חזרה לחלום- מרילין יקירי רקד ריקודים סלוניים במרכז הלובי המצ'וקמק והזמין אותי (!!!) להיות בת הזוג לריקוד שלו.
מה
לעזאזל
קורה
פה????
או שאתן לתמונות לדבר עבורי: אהם אהם





לאחר שרקדתי קצת ריקודים סלוניים עם מרילין מנסון סיפרתי לבחור שאני אומנית ואני מציירת ואף ציירתי אותו (מודה לחלוטין, איור אחד לפני איזה חמישים שנה). הוא התפלא ושמח מאוד, ואמר לי "ג'ינג'ר, את חייבת להעלות את היצירות הללו לאתר שלי, הן יוצאות מן הכלל!"
עוד שאלה לי- מי מדבר ככה???

הבעיה שאני לא ג'ינג'ית בכלל. בכללללללללל. הרי הוכחה לכך:
ruth zadok
הכי קרוב לבלונדיני שהיה לי זה שביקרתי בשטוקהולם. גם אז לא הייתי בלונדינית.

אולי שנים רבות של אובר-מייקאפ ועדשות צבעוניות טשטשו את השיפוט שלו בכל הנוגע לצבעים. הוא אף ניסח את רצונותיו לגבי הציורים במכתב מפורט ונלהב המלווה בחתימה אישית שלו. עד כמה שזכור לי אף קימטתי את המכתב ותחבתי אותו לכיס, עד שהארנב שאל מה כתב לי הבחור המוזר בחליפה הסגולה...

היתכן שמרילין מנסון הוא למעשה ווילי וונקה??

אוקיי, עד כאן חלומות להיום... יש לי עוד חלום אחד על רכבת-שד בצבע ירוק זרחני. צ'ירז...

תותים פוראבר
~Toot

No comments:

Post a Comment