Search This Blog

Monday, September 5, 2011

Lately I've been told that

אני נראית כמו פביאן מ'ספרות זולה'...
האם כך הדבר??? אם כן, בשמחה אאמץ מבטא צרפתי ואדבר על בלוברי פנקייק... מממ
<iframe width="420" height="345" src="http://www.youtube.com/embed/7Y_NU_OUwvk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
It's not  a motorcycle baby, it's a chopper...
בין אם אני דומה לה ובין אם לא, אני עדיין מבדילה בין מוטורסייקל לצ'ופר. מוטורסייקל לוקח. כדאי שיהיה CBR 600:

ובלי כל קשר לדו אופן למיניהו, אני אשאיר לכם לדוש בנושא פאביאן ואני.

הדימיון בינינו נתון לשיפוטכם:
פאביאן
אני

נראה לי יש טיפה דימיון... אולי משהו ברקע התמונה... טוב נו..
אה, וברוס וויליס יקירי, אמנם הקרחת שלך רודפת אותי בחלומות כאשר אתה לבוש באופן משונה, אך זה לא מוריד מהערך שלך, ולמרות זאת, הייתי שמחה לקצת ספייס...

תותים פוראבר
~Toot

No comments:

Post a Comment